2011. október 26., szerda

Kókuszos kocka


Amikor megláttam Évánál nagyon megtetszett ez süti recept, tudtam hogy én is kifogom próbálni hamarosan. El is készítettem és nagyon ízlet mindkettőnknek!
A recepten csupán annyit változtattam, hogy a krémhez nem lisztet, hanem kókuszos pudingport használtam, valamint egy kicsit kevesebb cukrot tettem bele.
Köszönjük Éva, nagyon finom süti! :)

Hozzávalók a tésztához:
- 3 dkg margarin
- 15 dkg cukor
- 1 tojás
- 1,25 dl tej
- 1,5 ek méz
- 19 dkg finom liszt
- 1/2 cs. sütőpor

Hozzávalók a krémhez:
- 1 cs. kókusz ízű főzhető pudingpor
- 5 dl tej
- 4 ek cukor
- 12 dkg kókusz
- 10 dkg margarin

Hozzávalók a sziruphoz:
- 1 ek kakaópor
- 1 ek cukor
- 1 dl forró víz

Díszítéshez:- reszelt csoki

Elkészítés:


A margarint és a cukrot kikavarom, majd hozzáadom a tojást és mixerrel jó habosra kavarjuk.
Ezután hozzáadom a mézet, a tejet és a sütőporral elkevert lisztet, majd a mixerrel jól összekeverem. Sütőpapírral bélelt tepsibe öntöm és előmelegített sütőben 180 fokon 25 perc alatt megsütőm.

Amíg sül a tészta elkészítjük a krémet.
4 dl tejet feltesszünk forrni. A pudingport összekeverjük a cukorral, majd a megmaradt tejjel elkavarjuk csomómentesre és hozzácsorgatjuk a már forró tejhez. Lassú tűzön folyamatosan kevergetve addig melegítjük, míg sűrű krémet kapuk, kész lesz a puding.
Hozzákavarjuk a margarint és a kókuszreszeléket és hülni hagyjuk.

Ha kész a tészta, ezt is hűlni hagyjuk majd meglocsoljuk a sziruppal, rákenjük a krémet és megszórjuk csokireszelékkel.


3 megjegyzés:

  1. Nagyon kívánatos süti:) A kókuszos sütiket szeretjük mi is. Nem is láttam még kókuszos pudingport, de itt úgysincs.

    VálaszTörlés
  2. Hű, a mindenit! Szuper süti. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon guszta lett! Egészségetekre !

    VálaszTörlés