2015. december 18., péntek

Szakácsmustra 15. forduló kiírás

Bizonyára már sokan ismeritek a " Szakácsmustra" nevezetű játékot, amelyet még 2013 végén indított útjára Sasó, azzal a céllal hogy minél több ismert/híres szakács főztjét próbáljuk ki. Ennek a játéknak a következő fordulójára engem kért fel Éva, a Takarékos konyha blog írója. A felkérést nagy örömmel fogadtam, és egyben 3-4 név is beugrott, de végül arra a szakácsra esett a választásom, kinek receptjei között találunk nagyon egyszerűeket és összetetteket egyaránt, valamint a közelgő Karácsonyi ünnepi asztalra is tudunk válogatni a remek ünnepi receptjei közül. A világhalón is nagyon sok receptje fent van, valamint a TV Paprika-n is mennek a műsorai, így mindenki kedve és ideje szerint válogathat. :)

Tovább nem is szaporítom a szót, választásom MARTHA STEWART-ra esett. :)


Bárki jelentkezhet a játékra, aki szívesen kipróbálna egy vagy több receptet Martha Stewart-től. Aki bloggal rendelkezik, attól várok egy képet és a blogbejegyzés linkjét az elkészült finomságról, akik pedig nem vezetnek blogot, ebben az esetben egy képet és a recept leírását kérném elküldeni az abroszra.valo@gmail.com e-mail címre. Fontos, hogy a forrás megjelölést ne felejtsétek feltüntetni!

A beküldési határidő: január 31. vasárnap éjfél. 


Használható források (angol):

1. www.marthastewart.com 
2. www.pbs.org
3. www.delish.com 
4. www.popsugar.com
5. www.styleathome.com

Jó sütést-főzést kívánok! :) 

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Az eddig lezajlott fordulók összefoglalója:

1. Sasó - Gordon Ramsay
2. Marka - Jamie Oliver
3. Kisildi - Nigella Lawson
4. Dina - Rachel Allen
5. Juci - Donal Skehan
6. Süni - Hugh Fearnley-Whittingstall
7. Pitelány - Julia Child
8. Őrült Szakács - Frank Júlia
9. Fűszermánia Gabi - Lajos Mari
10. Vöröskaktusz - Stahl Judit
11. Vanilin - Benke László
12. Mrs Same - Anna Olson
13. Martinelli - Curtis Stone
14. Éva - Buday Péter

2 megjegyzés:

  1. Nagyon figyeltem és kíváncsi voltam ki a választottad:-)) Eddig nem ismertem de szerintem január 31-ig megismerkedek vele!

    VálaszTörlés
  2. Oh, hát erről majdnem lemaradtam. Talán még alkothatok valamit, nagyon szeretem ahogy süt-főz.

    VálaszTörlés